Russian-Ukrainian Crisis

EXANTE is a European Union regulated entity. As such we strictly follow all EU legal requirements to ensure that our client funds remain safe. We are also abiding by all EU, UK and US sanctions requirements as they may apply to any of the 50+ markets and 400K instruments our trading platform provides access to. We will continue to operate as usual, providing our clients full trading capabilities in all domains possible.

EXANTE is a global organisation with employees across all of Europe, Asia and Latin America. We are dismayed by the ongoing Russian-Ukrainian crisis, the surrounding chaos, and the tragic loss of life. We hope for the quick resolution of this crisis. We will continue to support our employees and clients to the best of our ability.

Dit artikel wordt u alleen ter informatie verstrekt en mag niet worden beschouwd als een aanbod of uitnodiging tot het kopen of verkopen van beleggingen of gerelateerde diensten waarnaar hier mogelijk wordt verwezen.

Volgende artikel
Door professionals. Voor professionals.
privacy protect
Dichtstbijzijnde kantoor:  28 Oktovriou, 365
Vashiotis Seafront Building
3107, Limassol, Cyprus, +357 2534 2627
Versie 0.4.211-a668de37
EXANTE doneert $1m om de kinderen in Oekraïne te ondersteunen

EXANTE heeft $1 miljoen gedoneerd aan de noodhulp van UNICEF’ om kwetsbare kinderen en gezinnen te ondersteunen die lijden onder de huidige crisis in Oekraïne, en de vluchtelingen in de buurlanden.