Teléfono:  +356 2015 0555 Llámenos 24/7

Siguiente Artículo

EXANTE presents: Adrian Raymond’s trading strategies

This Tuesday, July 7, at 6:00 PM CEST (12:00 PM EDT) EXANTE and TradingView are hosting an exclusive webinar with Adrian Raymond, a currency analyst for DailyFX.fr. During the webinar Adrian will introduce you to his trading strategies and the way he uses technical analysis for executing them. Join us now because we promise it will be rewarding and informative. Have a sneak peek at our promo video and see it for yourself!

Adrian Raymond is a currency analyst with a solid experience in Forex markets. With an academic background in economics and financial markets, Adrian focuses primarily on macroeconomic developments that drive currency and metals markets and use technical analysis to identify trade set-ups.

During the broadcast you will be able to:

• get acquainted with Adrian’s trading experience and strategies,
  • discover his use of technical analysis,
  • get to know the latest news from EXANTE and TradingView.

Check out Adrian’s TradingView profile

Want to share your trading ideas with Adrian ? Don’t miss your chance and sign up now!

Webinar will be hosted by Maria Goncharova, representing EXANTE company.
TradingView will be presented by Stan Bokov, company's COO.

EXANTE presents: Adrian Raymond’s trading strategies
Lea más

Вот уже 27 лет Стив Гриффитс занимается трейдингом, так что опыта ему не занимать. Мария Гончарова (EXANTE) расспросила его о том, какие стратегии он использует для того, чтобы минимизировать убытки и получить максимальную прибыль.

Читайте полную статью на insider.pro

Next TuesdayJune 30, at 6:00 PM CEST (12:00 PM EDT) EXANTE and TradingView are hosting an exclusive webinar with George Grech, EXANTE’s Head of Global Trade Desk. During the webinar George will provide a rare opportunity to learn his trading techniques and share some strategic trading tips.

De acuerdo a los operadores de TradingView.com, nuestro interlocutor Gregorio Harmon goza de gran autoridad. Hace 25 años que opera en el mercado financiero, siendo de notar que colabora con organizaciones de la talla de BNP Paribas y JPMorgan. La Directora de Relaciones Públicas de EXANTE, Gita Evele, le pidió que contase a nuestros lectores sobre su experiencia, y que compartiera algunas ideas en el campo del mercado de acciones y opciones.

Leer el resto de la entrevista